środa, 24 lutego 2010

Live your life

"Każdą swoją żywą częścią
wybieram życie"
wolne od strachu
wolne od nienawiści
wolne od przemocy
wolne od kłamstwa

Moje życie jest tu i teraz
Moje życie dzieje się dzisiaj

Mogę kochać kogoś, kto jest daleko
Walczę o to, by kochać tych,których mam DZISIAJ tuż obok
Mogę mówić, że zacznę działać kiedyś, gdy będę gdzieś tam
Walczę o to, by żyć i stawać się lepszym tu i TERAZ

Na imię mi DZIŚ
Na imię mi TERAZ
Kochaj mnie!

"Jeśli prawdziwie chcesz żyć
przyjmij w pełni życie, które nieraz wyciska łzy...
Nie chcę patrzeć na życie jak na film
Chcę uczestnictwa w czasie, chce zanurzyć się w nim"
/Against All Odds - Serce z ciała/

1 komentarz:

  1. Dziwne i miłe to uczucie, jak się widzi własne słowa cytowane przez drugą osobę. Pozdrawiam i życzę zanurzenia w teraźniejszości.

    OdpowiedzUsuń